سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

توصیه‌های امام زمان (عج) به شیعیان


آنچه در پی می آید توصیه‌هایی است که امام عصر (علیه السلام) خطاب به شیعیان و پیروان اهل‌بیت (علیهم السلام) فرموده‌اند. براستی، چقدر به اینها عمل می‌کنیم؟ ! ...
1. از خداوند ـ جل جلاله ـ بترسید و تقوا پیشه کنید.
2. به ما در بیرون آوردن شما از فتنه و امتحانی که بر شما روی آورده است کمک کنید.
3. عهد می‌کنم که هر کدام از شیعیان که راه تقوا را در پیش گیرد و هر آنچه که لازم است و حق خداست از مال خود خارج کند، از فتنه‌ی گمراه‌کننده و رنج‌های ظلمانی در امان باشد.
4. هر کدام از شیعیان، در بخشش اموالی که خداوند به او داده به کسانی که خداوند فرمان داده است بخل ورزد، در دنیا و آخرت زیانکار خواهد بود.

ادامه مطلب...

فروشگاه های لوازم آرایشی، خاکریز جنگ نرم دشمن اند.

بسم رب الشهدا والصدیقین

یک روز عصر دلتان در خانه می گیرد و می خواهید به پارک شهر بروید. مثلا پارک ... که چه عرض کنم؟! پارک ذلت! پارک لذت! بورس فروش غیرت! نکبت! نه سرسبز! از همه رنگ! رنگین از دخترکان ارزان قیمت. ولش کنید اصلا. ما می رویم برای هواخوری. نه خدایی نکرده برای امر به معروف و نهی از منکر!. ما هم مثل خیلی ها بی غیرتیم. این را گفتم که یک وقت فکر نکنند عطر ایمان می خواهد فضای جامعه را به گند بکشد. عطر هم فقط از آن عطرهایی که جنس مخالف را جذب می کند. گل یاس و محمدی برای مجلس ختم است که به بازماندگان آرامش بدهد. اگر جامعه متمدن ما را سیخ نزند از اینجا به بعد دیگر راجع به عطر و ادکلن حرف نمی زنم. می رسید سر کوچه و تابلوی کوچه را می بینید که روی آن بزرگ نوشته سی و پنج و زیرش کوچک نوشته "شهید عزیزی" ! برای اینکه یک وقت مردم راه را گم نکنند! شانس که نداریم! یکدفعه راه را گم می کنیم و می افتیم در صراط مستقیم! در راه شهدا و ضعفا و امام و رهبری. این ها دیگر نفسمان را می گیرد! دلمان برای ادکلن های play boy    و سیگار مگنا تنگ می شود! شهرداری تو را به خدا تابلوهایت را درست بکار که توی هچل نیفتیم!

ادامه مطلب...

توصیف زاهدان
یکشنبه 90/4/26 | رحیمی

توصیف زاهدان

آن حضرت در وصف زاهدان فرموده است : (( آنان مردمى از اهل دنیایند، ولى اهل آن نیستند. در آن هستند؛ ولى از آن نیستند. ))
و به کمیل ابن زیاد فرمود: (( آنان با دنیا همراه اند؛ ولى تنها بدن هاى شان ؛ چرا که ارواحشان متعلق به محل اعلاست

منبع:پندهای حکیمانه-ج3

alame-hasanzade.blogfa.com



ما منتظر ظهور هستیم

دل خسته و منتظر نشستیم

ای شاه نظر به سوی ما کن

این درد فراق را دوا کن

چگونه می توان کسی را دوست داشت و در عین حال قلب او را لرزاند؟

امام زمان سالهاست دست خود را بلند کرده است تا ما را نجات دهد اما به راستی چه کسانی حاضر شده اند که دست خود را به دست آن حضرت بدهند و زندگی خود را به آن امام عزیز بسپارند؟

و خدا هرگز نمی خواهد که یوسف زهرا از چشمان مردم پنهان شود. آری خدا نخواسته؛ ما خواسته ایم نفس ما خواسته، نفس ما قفس نشینی را به پرواز ترجیح داده است.

وای بر ما آیا می شود باور کرد که ما مانع ظهور آقایمان شده باشیم؟

یکی نیست به شیعیان بگوید: شما دیگر چرا؟؟؟!!!

غیرت شما کجا رفت؟ آیا فکر می کنید چون هوا تاریک است و امام حسین(ع) شمع ها را خاموش کرده اند تا رفتنی ها بروند؛ دیگر کسی از رفتن شما با خبر نمی شود؟؟

چقدر با آقا(عج) مانوس شدیم؟چقدر وجود او را باور داریم؟ زندگی ما تا چه اندازه ای بوی امام زمانمان را می دهد؟ اعمال ما تا چه اندازه مورد رضایت حضرت است.

آقا جان (عج)

نوکر رخ ارباب نبیند سخت است

شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است

لب تشنه اگر آب نبیند سخت است

ما منتظر ظهور هستیم


   1   2      >

تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم