سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افشاگری مستند نصرالله در مورد توطئه مشترک امریکا و 14مارس برای حذف حزب‌الله/ به روابط دوستانه با ایران افتخار می‌کنیم2

بعد از جنگ نیز می گفتند به ما پول بدهید تا خانه ها را بازسازی کنیم تا حزب الله آنها را بازسازی نکند. اگر ما خانه های ویران شده را بازسازی کنیم، محبویت حزب الله را به سمت خودمان منتقل می کنیم. آنها نمی گفتند که می خواهیم خانه ها را به دلایل اخلاقی و انسانی بازسازی کنیم بلکه برای فریب مردم و در محاصره قرار دادن مردم چنین کاری می کنیم. آنها می گفتند، مزارع شبعا را به ما بدهید تا دولت فؤاد سنیوره در برابر حزب الله قدرتمند شود نه به این علت که مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا سرزمین‌های اشغال شده لبنان محسوب می شوند و به لبنانی ها تعلق دارند. آنها می گفتند مزارع را بدهید تا ابزاری در دست فلانی در برابر حزب الله باشد و حزب الله بهانه ای برای حفظ سلاح خود نداشته باشد. آنها می گفتند پنج هزار یا 10 هزار جنگجوی لبنانی را مسلح کنید نه برای آن که از لبنان در برابر تهدید اسرائیل دفاع کنند، بلکه برای آن که با حزب الله مقابله کنند. آنها نقشه می کشیدند که چگونه نبیه بری را از حزب الله دور کنند، چگونه میشل عون را نابود کنند، زیرا او محافظی مسیحی برای حزب الله محسوب می شود. آنها در زمان جنگ و بعد از آن، توصیه ها و پیشنهادهایی را با این مضمون ارائه می کردند که به جنگ پایان ندهید تا نیروهای بین المللی در مرز لبنان و سوریه مستقر شوند تا انتقال سلاح به حزب الله متوقف شود. همچنین پیشنهاد می کردند واحدهای دریایی در دریا مستقر شوند تا سلاح به دست حزب الله نرسد و فرودگاه‌ها کنترل شوند تا سلاح به دست حزب الله نرسد. هیچگاه پیشنهاد نشد کاری کنید که تجاوزهای اسرائیل به مرزهای لبنان متوقف نشود و اگر هم گفتند سرزمینی را بازگردانید، فقط به این خاطر بود که بهانه از دست حزب الله خارج و این گروه تضعیف شود. ما (حزب الله) به عنوان لبنانی می گوییم، مزارع شبعا را بازگردانید و بهانه را از دست ما خارج کنید، تجاوزهای اسرائیل را متوقف کنید و حاکمیت لبنان را حفظ کنید تا بهانه از دست ما خارج شود! برای ما نتیجه مهم است.

ادامه مطلب...

                                                               

افشاگری مستند نصرالله در مورد توطئه مشترک امریکا و 14مارس برای حذف حزب‌الله/ به روابط دوستانه با ایران افتخار می‌کنیم

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان شنبه شب در سخنانی تلویزیونی به بررسی مسائل مربوط به لبنان پرداخت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله گفت: به رغم اهمیت تحولاتی که اطراف ما روی می دهد، اعم از آنچه این روزها در غزه در فلسطین اشغالی و سوریه گذشت و آنچه از مدتی پیش در بحرین و یمن و لیبی و دیگر کشورها آغاز شده است، من امشب در این سخنرانی بر مسائل مربوط به لبنان و لبنانی ها اعم از کسانی که داخل لبنان هستند یا کسانی که خارج از کشور به سر می برند متمرکز خواهم شد.
ادامه مطلب...

علی(ع)
یکشنبه 90/1/21 | رحیمی

                                                                   

گفت و گو با جورج جرداق ادیب لبنانی2

س) جایگاه امام علی (ع) در اندیشه مسیحی چگونه است؟

ادامه مطلب...

علی(ع)
یکشنبه 90/1/21 | رحیمی

                                                         

گفت وگو با جورج جرداق؛ ادیب لبنانی مسیحی1

هر جا که بدنبال عدالت بگردید ، نام علی را در آنجا خواهید یافت و در هر جا که در جستجوی انسانیت بر آیید نظیری برای آن حضرت نخواهید یافت. او والاترین الگو و عالیترین مثال است و هیچ کسی نمی تواند در انسانیت، عدالت، سخاوت، آزادمنشی، بخشش و شجاعت نظیر او باشد و به پایه علم، ادب، بلاغت، سعه صدر و عطوفت او برسد. آری آنان کجا و بوالحسن کجا؟ که: میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است.
ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم