سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واکنش احمدی نژاد به شعیب بن صالح خواندن او



 حجت الاسلام آقا تهرانی درباره نگاه رئیس جمهور به سی دی ظهور گفت: ایشان گفتند چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره انتشار سی دی موسوم به ظهور نزدیک است، با بیان اینکه اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و ما به عنوان مسلمان باید آن را نزدیک ببینیم و خود را برای شرایط ظهور آماده کنیم، افزود: نشانه های ظهور، اصل دیگری است که برخی از آنها قطعی و برخی احتمالی است اما تعیین مصداق کردن، برای این شرایط غلط است.
 
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این گونه صحبت کردن درباره ظهور موجب می شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت(عج) تردید کند. بنابراین باید در این گونه تحلیل ها احتیاط کرد.
 
وی درباره نگاه رئیس جمهور به این سی دی نیز، تصریح کرد: ایشان گفتند چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.
 
آقا تهرانی با تاکید بر اینکه به نگاه رئیس جمهور و کسی که این برنامه را کارگردانی می کند، کاری ندارد، افزود: بحث من بالاتر از این است و معتقدم اگر وارد چنین معرکه ای می شویم باید از یقینیات سخن بگوییم و بیان کنیم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد اصل موضوع مهدویت زیر سوال نرود و با اعتقاد مردم بازی نکنیم.
 رجا نیوز


تو را...
چهارشنبه 90/1/17 | رحیمی

تو را با ندبه می خوانم

تو را می خواهم و می خوانم؛ تو می آیی و آمدنت دور نیست. این مژده را در بیابان یأس از نهان دلم گرفته ام که تو می آیی و آمدنت مثل شعر ناگهانی است و چونان سبزه، زمرّد زمین. مثل اشک، هزاران عاطفه داری و چونان تحویل سال، هزار خنده و دیدار. فانوس ها را به کوچه ها آورده ام و در آبگینه هاشان آتش ریخته ام تا در صبح استقبال، کسی دل مرده نباشد. هرچند می دانم که تو در راهی و با خود یک اقیانوس آب می آوری، به اندازه ای که همه تشنگان تاریخ را سیراب کنی. حدیث گل و بلبل و شمع و پروانه را که کهنه ردائی نخ نما بودند رها کرده ام و حدیث ندبه تو را به زمزمه نشسته ام که همیشه تازه است و هر روزِ مرا جمعه می کند؛ جمعه ای به ساحت انتظار.

ادامه مطلب...

تا آخرین قطره
چهارشنبه 90/1/17 | رحیمی

تا آخرین قطره خون پای ولایت‌فقیه می‌ایستیم

 


به گزارش رجانیوز،آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار مدیران استان بوشهر اظهار داشت‌:همه توطئه‌هایی که در این چند سال اخیر صورت گرفته برای تضعیف ولایت فقیه بوده است، زیرا وجود رهبری، تنها مانع نفوذ استعمار در کشور است و دشمن کسانی را توانسته فریب دهد که تعمق فکری نداشته و در خط ولایت نبودند.

وی افزود: باید خدا را شکر کنیم، کسی را به ما مرحمت کرده که در طول زندگانی‌اش و در مدت 30 سال حکومت اسلامی یک ذره نقطه ضعف نشان نداده است،والا دشمن از کوه کاهی می‌ساخت و این به برکت مقام ولایت است که موردعنایت و توجه بقیه‌الله (عج) است.

مصباح‌یزدی تاکید کرد‌: همه هم و غم و تلاش دشمن برای این است که مقام ولی‌فقیه حذف ویا حداقل تضعیف و محدود شود و مقام ولایت را در حد مقامی مثل ریاست‌جمهوری پایین بیاورند و چیزهایی که برای رئیس جمهور می‌گویند، بتوانندبرای رهبری هم بگویند تا قداست مقام ولایت را از بین برده و علاقه قلبی ودینی مردم را نسبت به رهبری بکاهند.

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود‌: ویژگی‌های شخصیتی مقام معظم رهبری دربین همه شخصیت‌های دنیا خاص است و هم‌اکنون در میان تمام شخصیت‌های شناخته شده عالم مثل او پیدا نمی‌شود و اینها به برکت این است که ایشان رهبری دینی است.

وی تاکید کرد‌: دشمن می‌خواهد ولایت را از ما بگیرد، بنابراین بالاترین وبزرگ‌ترین وظیفه ما حفاظت از مقام ولایت است به هر صورتی که ممکن باشد ولازم است در خانه و محیط کارمان و حتی در ارتباط با همسایه‌ها به این امر اهتمام بورزیم و در فعالیت‌های سیاسی و راهپیمایی‌ها حضور داشته باشیم.

مصباح‌یزدی افزود: اگر در حفظ مقام ولایت خدای ناکرده کوتاه بیاییم، کفران نعمت کرده‌ایم و قطعا باید منتظر آثار سوء‌ این کفران باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیاز ما به افزایش بصیرت، نیازی حیاتی است که مقام معظم رهبری از حدود 20 سال پیش به این امر تاکید داشتند و حوادث اخیر نشان داد که ایشان چشمی بینا و فکری دوراندیش دارند و اهمیت این مسئله روشن شد و ما باید بیش از پیش خودمان را برای استفاده از رهنمودها و دستورات ایشان آماده کنیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر درس گرفتن از وقایع 30ساله انقلاب گفت‌: اوایل انقلاب فضای کشور معنوی و نورانی بود و روحیه ایثار و خودگذشتگی و رسیدگی به ضعفا در جامعه حاکم بود، ولی خیلی طول نکشید که به تدریج فرهنگ مادی غرب در میان برخی مدیران کشور نفوذ پیدا کرد.

مصباح‌یزدی تصریح کرد: بعضی از مسئولان در تقابل تفکر اسلامی با تفکر غربی، تفکر‌غرب را در اولویت قرار دادند و آن را در جامعه رواج دادند، به حدی که وجودولایت فقیه را با فکر امروز دنیا مغایر دانستند.

وی خاطرنشان کرد‌: دشمن بداند ما برای حفظ خطوط اصلی انقلاب حاضریم جان بدهیم و مردم ایران اهانت به مقدسات و ولایت و تلاش برای تضعیف دینی و از حاکمیت انداختن قرآن را برنمی‌تابد چرا که مردم گوشت، پوست و استخوانشان با محبت اهل‌بیت (ع) عجین شده است.



مبادا
چهارشنبه 90/1/17 | رحیمی

مبادا مزار شهیدان ، بقیع شهرمان شود

خدایا دلم گرفته است از همه آنانی که از ترس تاول‏ های دستم از من فرار می ‏کنند و می ‏ترسند روزی بترکد و بوی خردل همه جا را فرا گیرد ؛از همه آنانی که از پوست سوخته صورتم می ‏هراسند  و از سر تأسف می ‏پرسند « ببخشید ، پوستتان مادرزادی این ‏جوری شده » وباز مرا راهی و‏الفجر 8 می‏ کنند ؛ آن هنگام که فاو آخرین نفس‏ هایش را می ‏کشید و شیمیایی می ‏شد.

وقتی که از عباس می ‏پرسم دست ‏هایت را کجا به امانت سپرده‏ای می‏ گوید : « به عملداری مولا دادم » و بعد می‏ خندد ، ولی نمی‏ دانم چرا او را که می ‏بینند از او می ‏پرسند : « برادر شما تصادف کرده ‏اید» یا اینکه می‏ دانند دست‏ هایش بال‏ های پروازش است و می ‏دانند دست ‏هایش بهای آزادی آنها بوده است.

دلم می‏ گیرد از تمام آنهایی که محمد را می ‏بینند بر ویلچرنشسته ، نچ نچی می ‏کنند و با گفتن « طفلکی » عمق تأسف خویش را ابراز می ‏کنند و وقتی همسرش را می‏ بینند که او را بر ویلچر هل می ‏دهد می‏ گویند « خدا صبرتان بدهد » ،ولی نمی ‏دانند محمد یک عمر شرمنده همسرش است. او تمام هستی‏ اش را به اسلام سپرد .

دلم می‏ خواهد همه بدانند من قلبم را در میان رمل‏ های فکه به یادگار گذاشتم و روحم را بر روی سیم خار‏دارهای میدان‏های مین شلمچه معبر عبور رزمندگان کردم ، دست ‏هایم را در کنار فرات به ودیعه سپردم تا روزی بال پروازم شوند و چشم‏ هایم را ، آن ‏گاه که به شهیدی که با نگاه آخرینش خنده می ‏کرد و ماندگان را تا ابد شرمنده می‏ کرد می‏ نگریستم ، فراموش کردم .

از روزی که از کنار شهیدان جدا شدیم و اسیر این زمین خاکی شدیم، هر سال دعای « اللهم فک کل اسیر» را می‏خوانیم تا شاید بند های اسارت ما نیز گسسته شود.

 پاهایم را در جاده کربلا هنگامیکه می ‏رفتم تا خونم را هدیه کنم و راهش باز شود از دست دادم . تمام وجودم را در مرصاد از زیر تانک‏ ها بیرون کشیدم ، هنوز رد شنی ‏اش بر صورتم باقی است. از والفجر8 جگرم می ‏سوزد.

هنوز صدای حاج همت در درونم می‏ پیچد ؛ او قلعه قلب مرا نیز فتح کرده است. وقتی کنار هور بوسه بر سجده ‏گاه شهیدی زدم بغض نی‏ ها شکست وهورالهویزه در غم آلاله ‏ها خون گریه کرد.

دلم می‏ گیرد از تمام کسانی که هنوز به دنبال میدان شاه هستند و از خیابان فرح سراغ می ‏گیرند. دلم می‏ گیرد از آنانی که به جای نام شهید کوچه‏ هایشان را با نام دیگری می ‏خوانند . باور کنید نام آنان برکت دارد.سردارانمان کم نیستند ، حتی اگر تمام تهران را با نام آنان بخوانیم.

خدایا ! تپش قلب من از خون آنان است ، مگذار من نیز در زیردوش صحت و عافیت از گذشته خویش توبه کنم . مگذار که عشق سنگسار شود و ایثار.

 خدایا ! مگذار از اینجا جاده‏ ای به دل کوفه باز شود و علی تنها بماند ، مگذار مزار شهیدانمان بقیع شهرمان شود وهیچ زائری نداشته باشد.

منبع : تبیان


حضرت علی اکبر (ع)
چهارشنبه 90/1/17 | رحیمی

 حضرت علی اکبر (ع) الگویی جوان پسند

ما جوانان به دنبال الگویی هستیم که نخست هم‏سن و سالمان باشدو همانند ما در توفان جوانی بوده و در نشیب و فراز حوادث حضورداشته باشد.دربحرانهای اجتماعی سیاسی و حتی اقتصادی درگیر شده باشد تا به‏خوبی او راهمانند خود بدانیم و از شیوه زندگانی، روش برخورداو با دیگران، چگونگی سخن گفتن، شهامت،شجاعت، دلیرمردی و بی‏باکی وی برای خود سرمشق بگیریم و او را نمونه‏ای تمام عیاربرای‏امروز و فردای زندگی خود بدانیم.

دفتر زندگانی چنین الگویی را، که برخی هجده ساله وپاره‏ای‏سالهایی بیشتر دانسته‏اند، می‏گشاییم و با یکدیگر به صحیفه صفات‏ و ارزشهای چشمگیر او می‏نگریم. آرام آرام با او همراه شده وبیشتر از گذشته به ناگفته‏های گفتنی‏اش که همگی برایمان مشعلی‏فروزان خواهد بود، دل می‏سپاریم.
ادامه مطلب...

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم